Prodáno po 14 dnech v nabídce

DJI 0087
DJI 0087

PRODÁNO!

 

Po spuštění inzerce a zahájení marketingové kampaně jsem tento dům rezervoval po 14 dnech.

Příběh prodeje tohoto domu se začal psát již v srpnu letošního roku, kdy mne majitelé oslovili, abych se ujal prodeje jejich domu, který se jim nedařilo dlouho prodat.

Při první schůzce s majiteli jsem zjišťoval, proč se dům ještě neprodal, když ho jiná realitní kancelář nabízela téměř rok. Přišel jsem na to, že prvotně byla špatně nastavena prodejní cena a bohužel, i kompletní prezentace nabídky.

financovani2

Po zjištění všech informací o domě, které jsem si řádně prostudoval v kompletní dokumentaci, jsem zpracoval analýzu ke stanovení tržní ceny a majitelům představil, jakým způsobem bude vedena marketingová kampaň a jak budu jejich dům prezentovat na trhu. Cenu jsem nakonec stanovil podobně se kterou se neúspěšný prodej ukončil.

Prodat úspěšně dům, který se již téměř rok nabízel, je veliká výzva, ale mě to prostě baví….

Po zpracování prezentace, obsahující profesionální fotografie, video prohlídku se záběry z dronu, virtuální 3D prohlídku a zpracování technické dokumentace, jsem dům uvedl znovu na trh a spustil, již zmíněnou, marketingovou kampaň.

prezentace

„natáčení video prohlídky s dronem“

IMG 5670

Video prohlídka finále: https://www.youtube.com/watch?v=b1D_DM9Dx9M&t=5s

Současně s inzercí na realitních serverech byla spuštěna i placená kampaň na sociálních sítích a zároveň jsem oslovil zájemce ze své aktuální poptávky. Předem jsem stanovil termíny prohlídek a  za deset dní se podařilo oslovit dvanáct zájemců, které jsem následně pozval na prohlídku domu.

Prohlídky domu probíhaly s každým zájemcem individuálně, přičemž s každým z nich jsem strávil čtyřicet pět minut. Díky technické dokumentaci a kompletní prezentaci, kterou zájemci obdrželi ještě před prohlídkou, přišli zájemci plně připraveni.

Po oba prohlídkové dny, které jsem si náramně užil, panovalo slunné počasí, stejně jako se zájemci panovala skvělá nálada po dobu celé prohlídky domu. Přiznám se, že to odnesly moje hlasivky, ale výsledek prohlídek dopadl úspěšně.

IMG 5672

Při obchodování se zaměřuji na transparentnost a v případě vyjádření zájmu, či nezájmu o dům, měli všichni zájemci z prohlídek stejnou možnost – podat svoji cenovou nabídku elektronicky a to; bez rozdílu, zda přišli na prohlídku první, či poslední, nebo bez rozdílu, jakým způsobem budou kupní cenu hradit.

Podání cenové nabídky tohoto domu elektronickou formou všichni uvítali, a nakonec došlo k podání dokonce několika těchto nabídek. Jednu z nabídek si majitelé vybrali a se zájemci následně uzavřeli kupní smlouvu.

spokojenost 3

Tento příběh dosáhl svého ,,happy endu“ za pouhých 14 dní!

Hledáte i Vy obchodníka, schopného vyjednavače a psychologa v jedné osobě? Potřebujete pomocnou ruku s prodejem Vaší nemovitosti? Obraťte se na mě!

Máte dotaz?
Zeptejte se mě na cokoliv…

Každý den jsem tu pro vás. Pokud byste vás zajímalo cokoli ohledně nemovitostí, zavolejte, napište.

Mohlo by vás zajímat

Podívejte se na další mé články

realityrichter druzsevni byty
Články

Družstevní byty jako levnější cesta k vlastnímu bydlení?

Hledáte nové bydlení, ale ceny na realitním trhu vám dělají vrásky na čele? Možná byste…
realityrichter jak vybrat pozemek pro stavbu dobu main
Články

Jak vybrat pozemek pro stavbu domu

Pokud plánujete koupi pozemku, na kterém si chcete postavit vysněný rodinný dům, je důležité provést…
realityrichter druzsevni byty

Družstevní byty jako levnější cesta k vlastnímu bydlení?

Hledáte nové bydlení, ale ceny na realitním trhu vám dělají vrásky na čele? Možná byste se měli podívat…
realityrichter jak vybrat pozemek pro stavbu dobu main

Jak vybrat pozemek pro stavbu domu

Pokud plánujete koupi pozemku, na kterém si chcete postavit vysněný rodinný dům, je důležité provést jeho důkladné prověření,…